Saturday, February 19, 2011

Sakit Hati !

huhhh ..
cool A'a !

kebelakangan ni , aku tau , aku buat korang rase diri aku ni annoying lebih drpd yg biasa ..
SORRY kawann :'(
sorry sangat sangat ...

biar aku explain kat sini.
sejak dua menjak , 3 menjak ni ..
aku dpt rase , kewujudan perasaan kebencian yg sgt melampau & OVERLOAD kat sorang KAWAN  yg maybe tak pyh di anggp kawan pun takpe kott !

bile malam je , DY suka buat aku geram , benci , marah , bengang sgt kat DY ..
mood aku time tu , mmg 100% , perfectly hancur lah kan ?
haiyooo , nape la dy wujud ?? SH*T !!!

dan yg pling penting , DY buat bodoh je .. !
aduii , dy mmg suka buat mcm ni tau .
nape la dy tak prasan bila org lain tak suka dy ??

emmm ,
okey , fine !
aku dah malas nak mencarut carut lg ni ..
sehari tak mncarut tak sah .. huhhh !
 nak istighfar tu lg la payah ..

*aku hrp , kau tak rosakkn malam malam aku yg seterusnya .. PLEASEEEE :'( 

yang sangat tertekan :
budak bodoh yg tak berapa bodoh ;')

No comments:

Post a Comment