Thursday, August 11, 2011

okayy . yang ni seriuss !

sumpah citt aku rindu kauorang .
erghhh !
haha . ni semua jadik malam td lahh .
gua punye lah tak boleh tidur sampai gua kembo semua barangbarang kenangan skola menengah dulu .
dari gambar kau orang sampai la ke suratsurat ajim . 
ehh , ajim ? :)
gambar waktu tu kite comot comot lagi walaupun dah form5 .
hikhokhikhok !

rindu kauorang la sehh .
yang paling aku rindu opkos la yang dulu  
BAGARASS .
ye , name mmg tak boleh blahh . hikhik :)

BIHA  & PALEO




DIBA




ROY



MYN 



Uuuuu . rindu la syiall !
seriusss !
bile mau jumpe kitekite ?
huhh , masing masing dah jauh .
jumpe pun apetah lagi . huhu

hahaha . sorry curi gambar kat FESBUK .
yang lain pun rindu tapi tak sehebat rindu aku kat kauorang .



e'eh , comel nye kawankawan aku . anak sapa lahh ni ?

kauorang lah nyawa aku time form5 . 
lepak malam malam kat prep .
same same buat nakal , same same lah kena . kan kan ?
uhh , sudah lah . kalau nak cerita pasal prep , satu tahun pun tak habis . heeee

okayy . lame lame cerita nnt bertakung pulak mata gua .
byebye >.<

A friend is one of the nicest things you can have, and one of the best things you can be.
In my friend, I find a second self.





2 comments:

  1. hahaha apesal nama ajim pun ada daaa. haha aloo rindunya >.<

    ReplyDelete
  2. hahaha . tu lahh .
    sebuk je dy nak menyelitt :)

    ReplyDelete