Tuesday, September 13, 2011

diam , tak perlu kata apa apa -.-'

okay dah , DIAM !
tipu lah kalau aku kate yg aku tak try langsung nak berubah .
see , dari habis skolah , time matrik dan sampai skang .
aku sedang cuba untuk berubah . percayalah !
tak percaya sudah . pi jauhjauh sana .
tp , bukan semua yg kite nak , time tu jugak sejepuk kite dapat , kann ?
tengok kat usaha kite mcm mane . aku ni , usaha hangat hangat taik ayam rasanya -.-

dah laa , malas nak cakap banyak .
aku cakap , sorang pun tak percaya .
dan lagi satu , ingat dgn sekali teguran , org yg ditegur tu boleh berubah sekelip mata ?
ade ke ? takde kann ? kalau ade , tu tipu !
aku penatt . sungguh penat . jangan paksa aku please :(
biar lah masa , hati , akal , iman yang tentukan . haihh




taktau la ape motif aku letak gambar ni .
fikir je lahh sendiri .
okay byebye :')

* dua tiga hari kat sini , air mata asik nak mengalir je . bukan homesick okay . tapi ...
err
, aku taktau .

No comments:

Post a Comment