Monday, November 12, 2012

lembut nye hati .

First of all ..
ASSALAMUALAIKUM semua orang :D

kat sini aku nak share sebuah cerite pendek .
Kisah ini aku ambil (copy paste) dari sebuah blog 
yg mane telah menarik hati aku untuk membace nye .
HUHUU ..

ramai dah yg cakap , jangan main-main dgn hati perempuan ni .
penat dah cakap .
hati perempuan ni ... sumpah sangat lembut .
walaupun tough mane perempuan tu kauorang tengok .
dan , ofkoss laa . 
aku pun dah pernah mengalami benda ni sebelum ni .
aku perempuan kott :)

so , pesanan utk kawan kawan kaum lelaki sekalian ..
beware lah ! 
kauorang taktau yg dalam diam kauorang telah pun 
dianggap sebagai lelaki yg memainkan hati kaum perempuan ..
walaupun kauorang tak niat pom mcm tu .
 
cisss , aku pun taktau ayat ape yg aku buat ni .
pandai pandai lah kauorang faham sendiri .
hehehehe ^^


 

No comments:

Post a Comment