Saturday, October 8, 2011

alhamdulillah :)




ALHAMDULILLAH >.<
sekarang semua nya mula terkawal sejak drpd mula mula time daftar u haritu
mase pun dah boleh arrange sendiri 
ye ke ? hikhik

cuma ,
bg aku yg still jadi prob is 
aku tak suka bile setiap minggu nak adekan prog itu la ini laa 
tak kire masa , sabtu ke ahad ke 
haishh , masa tidur overtime aku lebur mcm tu je

dan 
bile assignment melambak tak ingat dunia 
dengan presentation lah , ape lah 
yg sngt masalah bg aku adalah assignment ARAB hari hari ade . pffft !
time skola dulu boleh la tak but homework main copy and paste 
sekarang .. emmm , adeii !
siap ade presentation arab 
bile lecturer attack name aku tetibe lg la cisss 
naa'm je lah yg aku jawab . HAHA watever -.-'

okay 
yg penting aku semakin mencuba utk selesakan diri
InsyaALLAH boleh 
AMIN AMIN AMIN :)




* sngt terkilan tak dpt pergi konsert 2PM kat bukit jalil november ni . sekali seumur hidup tawu -.-

No comments:

Post a Comment