Sunday, October 30, 2011

utusan seri paduka baginda .

assalamualaikum ,

khas buat KAU :)
aku tak kesah kau nak cerite ape ape kat aku .
aku tak kesah kau nak share prob kau dgn aku .
aku tak kesah kau nak mintak pendapat aku pasal perempuan yg kau suka tuu .
aku tak kesah ape ape pong .

tapi tolonglahh ,
tolong jgn caring pasal aku .
tolong jgn setiap mase nak contact contact aku 
( walaupun aku suka )
tolong jgn jd reminder aku .

dan yg paling penting ,
tolong jgn buat aku suka kau .

sebab .
aku perempuan dan kau lelaki .
rapat mane pun kite , lame mane pun kite kawan .
kau tetap lelaki dan aku perempuan.
sekeras mane pong aku , aku perempuan -.-
dan aku mcm perempuan lain (ofkos laa) yg akan tetap jatuh hati .

pleaselah faham PEREMPUAN .

sekian , wassalam .

No comments:

Post a Comment