Tuesday, November 22, 2011

penat ..

huhhhhh , taktau nak cakap ape .
penat kalau hari hari pong mcm ni .
1st , still tunggu samting yg kauorang dah kompem takkan dapat . 
penat kann ?

hmmmm ,
penat penat penat penat dan sangat lah penat .
akhir akhir ni adalah hari mengeluh bagi aku .
teruskan mengeluh ya adha . ape kau dapat ??
aku rase fedapp kekadang .
tp aku taktau ape yg difedapkan tu .
so , mengeluh je yg aku mampu .

dan akhir akhir ni jugak ,
aku umumkan ianya HARI LUKA
melukakan dan terluka bagi aku . cisss !
tak cukup dgn luka dalaman , luaran jeles nak terluka jugak .
YA , luka yang berdarah tu . seriusss -.-

luka jatuh ..
kopak lutut .
kopak betis .
kopak ibu jari .
kopak tangan .
semua nak kopak . awatt ??!
ohh , please :'(  *sorry mak , tak jumpa minyak gamat yg dicari tu .

rase mcm bukan diri aku sendiri sekarang ni . sgt lemah . hmphhhh -.-'

dahh , malas nak mengeluh lagi . haihhhh 


* rase sgt lah fedap dgn beberapa butir manusia sekitar . please , jgn suka terasa .. aku mohon !
dan terima kasih kepada yg sgt memahami . gumawo :)

1 comment: